عزم کانون "شهیده کمایی"، از کانون های تخصصی خواهران در آموزش مهارت های زندگی به بانوان
عزم کانون "شهيده کمايي"، از کانون هاي تخصصي خواهران در آموزش مهارت هاي زندگي به بانوان
در خراسان شمالی؛

عزم کانون "شهیده کمایی"، از کانون های تخصصی خواهران در آموزش مهارت های زندگی به بانوان

کارگاه مهارت هاي زندگي در حسينيه ملکشي هاي بجنورد ويژه خواهران به همت کانون "شهيده کمايي" از کانون هاي تخصصي خواهران در مساجد استان خراسان شمالي برگزار شد.
شناسه خبر : 53587 تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۱۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛  مادران منطقه ملکش بجنورد  با حضور در کارگاهی آموزشی با مهارت های تربیت فرزند  آشنا شدند و بدین وسیله به طور رسمی حرکت کانون تخصصی خواهران "شهیده کمایی" منطقه ملکش بجنورد برای تبیین مباحث تحکیم خانواده  آغاز شد.

 

حجت الاسلام «علی رنجبر»، از اساتید حوزه و مشاوران خانواده و تربیت دینی فرزندان، در این کارگاه بانوان را با مباحث و راهکارهای ارتباط والدین و فرزندانشان آشنا کرد.

 

پیش از این نیز کارگاه آموزش مباحث تربیت فرزند، با حضور «فاطمه حسینی حافظ» از طلاب حوزه علمیه و راهکارهای ارتباط با نوجوانان را برای مادران بازگو کرد.

 

این کارگاه آموزشی از سلسله کارگاه های طرح استانی "زندگی پویا" است که آگاهی‌های قبل از ازدواج، مهارت‌های زندگی، تربیت فرزند و نیز فضای مجازی، تهدید و فرصت‌ها از اهم بخش‌های مدنظر در این طرح است که تاکنون بیش از 40 کارگاه در نقاط مختلف استان با حضور اساتید مختلف اجرا شده است.

 

پایان/